بارسلونا 6 – رایو وایکانو صفر: پیش‌نمایش بازی بزرگ

 

بارسا پیش از بازی با منچسترسیتی بردی عالی کسب کرد.

سایت گل – دو گل لیونل مسی کمک کرد بارسلونا شش بر صفر رایو وایکانو را شکست دهد و به‌خوبی آماده دیدار با منچسترسیتی شود که امشب چلسی را دو بر صفر در جام حذفی برد.

فوق ستاره آرژانتینی پیش از این مسابقه با رکورد 335 گل تلمو سارا، اسطوره اتلتیک بیلبائو برای یک باشگاه اسپانیایی برابری کرده بود و اکنون به رکورد رائول رسیده است.

مسی همچنین توانست از رکورد 227 گل آلفردو دی‌استفانو در لالیگا بگذرد و با رائول، دیگر اسطوره رئال برابری کند. او اکنون تنها 23 گل کمتر از 251 گل سارا، رکورد فعلی گل‌زنی در لالیگا دارد.

آدریانو در دقیقه 2 گل اول مسابقه را زد. او از مدافع حریف گذشت و با شوتی محکم توپ را به گوشه پایین دروازه زد.

بارسا فوق‌العاده تهاجمی بود و در دقیقه 14 بود که لیونل مسی روی پاس عالی سسک فابرگاس توپ را به تیر زد. اما آنها موقعیت‌های بسیاری را هم هدر دادند و یک بار هم پدرو توپ را به تیر زد.

تیم جراردو مارتینو سرانجام در دقیقه 36 به گل دوم خود رسید. سسک فابرگاس روی اشتباه حریف توپ را گرفت و با پاسی عالی توپ را به مسی سپرد تا او از پشت محوطه جریمه با ضربه چیپ گل بزند.

بارسا در دقیقه 53 گل سوم را زد. مسی پاسی خوب به الکسیس سانچس داد و او توپ را از سمت تیر نزدیک‌تر به گل تبدیل کرد.

گل چهارم سه دقیقه بعد زده شد. یک حرکت تیمی تماشایی و پاس پشت پای آندرس اینیستا به فابرگاس منجر به پاس سسک به پدرو شد تا او به آسانی گل بعدی را بزند.

مسی گل پنجم را روی پاس رو به عقب الکسیس از داخل محوطه جریمه به ثمر رساند و سرانجام نیمار که تازه به میدان رفته بود در دقیقه 89 با شوتی تماشایی از فاصله 25متری گل ششم را زد تا نشان دهد برای بازی با سیتی آماده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 27 بهمن 1392 | 11:34 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.